Työpaikkailmoitus: IT-sovelluspäällikkö, Helsinki

30.4.2024

­­Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.

Haemme IT-sovelluspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen IT/Tiedolla johtamisen palvelut-tiimiin Helsinkiin.

"Parasta työssäni on ollut kirkkaasti määritelty vastuualue ja tekemisen vapaus unohtamatta osaavia ja mukavia työkavereita. Organisaatio mahdollistaa myös hyvin toimivan hybridityöskentelymallin. Suosittelen vahvasti S-Pankkia työpaikkana!" Kertoo IT-sovelluspäällikkö Pasi.

Millaista työtä tarjoamme?

• Vastuullesi kuuluu varallisuudenhoitoliiketoiminnan raportointijärjestelmät.
  • Vastaat järjestelmien toimivuudesta ja kehität tuotannon prosesseja, että ne vastaavat kulloiseenkin liiketoiminnan tarpeeseen.
  • Tuet liiketoimintoja tuottamalla kustannustehokkaita palveluita.
  • Toimit monitoimittajaympäristössä ja vastaat oman alueen toimittajahallinnasta.
  • Tehtävä sijaitsee Helsingissä Vallilan toimistollamme, mutta yhdistämme arjessamme joustavasti lähi- ja etätyöskentelyä Suomen rajojen sisäpuolella.

Mitä toivomme sinulta?

• Arvostamme osaamista toimittajahallinnasta ja jatkuvuudenhallinnasta.
  • Tunnet ITIL-viitekehyksen ja osaat soveltaa sen parhaita käytäntöjä vastuualueesi palveluhallintaan.
  • Toivomme sinun omaavan osaamista ja näkemystä laadukkaan jatkuvan palvelun tuottamisen eri vaiheista.
  • Ymmärrät minkälaista työskentely on säädellyssä toimintaympäristössä.
  • Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielentaito.
  • Kyky kommunikoida sujuvasti erilaisten sidosryhmien kanssa.
  • Sinulta löytyy oma-aloitteisuutta ja rohkeutta esittää uusia näkökulmia.

Ison talon edut, pienen talon into

S-Pankki on jo kaksitoista kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankkibrändiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää.

Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, joten siksi teemme hybridityötä, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet. Lisäksi meillä on mahdollista hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT-päällikkö Marko Pihlajamäki tiistaina 7.5.klo 9:00–10:00 sekä keskiviikkona 15.5. klo 14:00-15:00. Markon tavoitat numerosta 050 4400315.

Lue meistä lisää

Lähetä hakemuksesi 19.5.2024 mennessä oheisella hakulomakkeella. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa. Jos tulet valituksi tehtävään, tarkistamme luottotietosi ja yritysyhteytesi sekä odotamme sinulta suostumusta turvallisuusselvityksen teettämiseen.